Sport napot tartottunk I. rész

Tele van veletek és a képeitekkel a Féjszbuk. Mindenki még az izgalmak hatása alatt áll. Én is.
A jövő héten összerakom a felvett videóanyagot, aztán valahova felrakva megosztom Veletek. Majd értesítek mindenkit, akit érdekel, majd letöltheti, vagy kulcsra feljátszom.
Lett vagy 200 fotó is, ebből is majd készítek egy válogatást. Azt hiszem mindenki megtalálja majd magát valamelyiken.

Most két képet szeretnék feltenni. Ízelítőül. Az elsőhöz jár egy köszönet is. Béla bácsi nélkül ez a buli nem jöhetett volna össze.  Mondhat nekem ki mit akar, ez az ő érdeme. Naponta láttam, hogy mennyit kilincsel, szervez, tervezget. Mi, akik talán nem is vettük ezt a sport napot annyira komolyan, csak köszönetet rebeghetünk neki ezért. Valahol az én pofám is egy kicsit ég amiatt, hogy többet is segíthettem volna neki. Mi munka, ideg van ebben a napban az ő részéről! 
Ez főleg a csapatok kérdés-feleleteinél esett le nekem.

Béla bácsi Isten éltesse sokáig. Sokat rugdosson még bennünket!


A második szemlélteti a  titáni erők összecsapását. Megvillantottam a "laikusoknak" tehetségemet, főleg a sakk terén. Persze azért súgva oda kell tennem, hagytam hadd nyerjenek. Sikeröröm nekik. 


Majd jelentkezem a többi fotóval is.

Emeljétek tekinteteteket az "Ezt fotóztam" képre, jobb oldalt. Ők a kedveseim.
 (De kedvem lenne őket a fajtájukkal együtt kirugdosni innen, ebből a faluból.)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések