Patikanyitás május 16.-án

Falunk életében egy fontos esemény volt, én meg majdnem elfelejtettem megemlíteni. Pedig ott voltam, fotóztam, drukkoltam, hogy megnyíljon már. Sokat kellett rá várnunk, de most már végre itt van, nekünk, értünk. Éljünk is szolgáltatásaival, használjuk ki.

Felállt a Patika személyzete:

Ozsa ünnepélyesen elmetszette a szalagot:


Ida Cukerová, a tulajdonos, aki köszöntött bennünket és röviden elmondta, hogy komoly tervei vannak falunkban. Szeretne teljes szolgáltatást nyújtani a lakosoknak.

A polgármester úr meghatottan hallgatja Cukerová szavait:

A közönség lelkesen figyel:

Megtekintettük a szépen berendezett patikát:

Majd az első vásárló ajándékot ad a patikusnak és vice versa:

Megható pillanatok. 

Észre sem vettük, hogy közben odakint pedig zajlik a nagybetűs élet:



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések