A Parlamentben voltunk Marián atyával. Képes beszámoló a kirándulásról.

Ezen a héten kedden résztvettünk egy kiránduláson Budapesten, melyet Marián atya szervezett. Eleinte ódzkodtam tőle, mivel sok a munka, adóbevallás leadása az utolsó pillanatban, tavaszi munkálatok a Panzió kertjében stb, de engedtem az Atya csábításának és részt vettem ezen a buszos kiránduláson. A program a Parlament megtekintése, ahol egy képviselő úr (a neve majd bekerül a posztba, ha eszembe jut, vagy valaki a kommentben elárulja :) segítségével majd bejuthatunk olyan helyekre is, ahová turista aligha. Igazán csábító ajánlat volt. Visszagondolva a látottakra, nem bántam meg. Ha nem mentem volna el egy komoly élménnyel lettem volna szegényebb. Mint ilyen esetekben szokásos lőttem egy pár fotót, ami talán a szónál többet mond el.

A buszból kiszállva rögtön ez az épületcsoda fogadott. A magyar Parlament. 




Előtérben  Rákóczi szobra, a háttérben a Mátyás templom.




A Parlament épületét katonák és csinos katonalányok őrzik.


Szép lett a héten átadott Kossuth tér is. Még az utómunkálatok ottjártunkor is folytak.



Ahogy belépsz az épületbe eláll a lélegzeted, milyen szép és rendkívülien részletgazdag. Egy részlet az oszlopok díszítéséből.



Gyufaszálakból megépített Parlament.


Belül is meglepően sok katona.


A képviselő úr és az Atya.


 Ajándékot, egy képet ad át az Atya a szivélyes fogadtatásért cserébe.


A mennyezet egy részlete




A résztvevők egy kisebb csoportja


 Csoportkép



Minden terem gazdagon van képekkel, goblenekkel díszítve.







 Látkép a teraszról Budára, alattunk a Duna




Az ülésterem



Az ominózus szivartartók a régi időkből


Vészkijárat



Az ablakok is gazdagon vannak díszítve


Az Alkotmány






Az egyik testületi ülésterem, ahol egy kicsit leültünk és a vendéglátónk mesélt a parlamenti munkáról, képviselőtársairól.




Egy újabb lépcső, ha kergetnék a képviselőket, legyen hol elinalni.


Az alagsor


Ebédszünet a Kossuth téren. 


Mint régen, egy dolgozik a többi meg nézi.


Kossuth téri idill




Az őrségváltásra várva









Köszönjük Atya.

Megyünk ősszel Rómába is Önnel. 
Persze ha elvisz bennünket.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések