Gyereknap volt szombaton

Léváról hazafelé autózva botlottam bele a tergenyei gyereknapba. Nem akartam hinni a szememnek. Volt ott minden, BVRP, amit katonáskodásom óta nem is láttam, puskák, zsaruk, motorosok. Uzsgyi haza Zoliért, aki szereti a fegyvereket, kiéleztem a Nikont is, mert ez lesz a fotózás a javából.
A lévai workshop úgy is el lett cseszve, egy képet sem lőttem a workshop alatt, csak a megszokott rizsa. A lakodalom kezdetéig még vagy 3 óra, így volt időm egy kicsit beleszagolni a gyereknapi motorozókba. Mióta áttúrták a dombot és kialakították a pályát, mindíg az volt a gondom, hogy hogyan tudom majd elkapni, mikor gyakorolnak, mikor vannak majd kint a motorosok?
Most sikrült. Az idő és a fények is cool.
Gratula Gyuszi szépen megszerveztétek a gyereknapot. Csak így tovább.
Nekünk is lépni kéne Szakálloson. Az az érzésem.

Íme a képek:



















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések